Ce e bine sa mananci dupa antrenament?

Ce trebuie sa mancam inainte de antrenament pentru a da randament maxim, ce si daca e indicat sa consumam după o sedinta intensa la sala.

Organismul in timpul unei sesiuni de miscare de o ora, arde maximum intre 300 si 450 de calorii indiferent de tipul de exercitii eventual doar in primele sedinte sa ajunga undeva la 600.

De cele mai multe ori majoritatea persoanelor evita sa manance dupa ce au terminat antrenamentul, in acest fel crezand ca acea slabire mult dorita va veni mai repede. Un lucru gresit. Masa de dupa antrenament este una dintre cele mai importante si vitale mese ale zilei. Ceea ce mananci in urmatoarele doua de după antrenament poate face radical diferenta intre un antrenament reusit si unul esuat. Recuperarea este un proces la fel de important precum antrenamentul în sine.

Dupa antrenament, masa trebuie sa contina sursa de proteina completa, dar de data aceasta provenita din carne mai slaba, cum ar fi pestele, si o cantitate ceva mai mica de carbohidrati complecsi, fibre, vitamine şi antioxidanti, cu ajutorul carora recastigam nutrientii pierduti prin transpiratie.

Un exemplu de masa consta in: 100 gr. file de somon la gratar, cu garnitura de 150-200 gr. legume fibroase (mix de broccoli, morcovi, spanac, varza, fasole, verde, rosii etc.).

De asemenea este foarte important sa mananci dupa 30-60 de minute dupa antrenament. Daca transpiri abundent sau antrenamentul tau depaseste o ora ca durata, este posibil sa ai nevoie de mai mult decat apa pentru a te rehidrata. Poti opta pentru bauturi sportive.

Ce sa mananci dupa antrenament- Alimente recomandate:

    • Oua
    • Quinoa
    • Banane
    • Chefir
    • Somon
    • Humus
    • Fructe uscate si nuci
    • Avocado
    • Kiwi

Spor la treaba si nu uitati sa treceti pe la sala!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *