Exercitii fizice mult mai eficiente decat alergatul

Gasesti de fiecare data motive sa nu mergi la sala? Nici nu e nevoie! Iti prezentam o serie de exercitii pe care le poti face acasa, cu rezultate excelente.

Exista dovezi foarte clare ce atesta ca antrenamentul HIIT (high-intensity interval training) ofera toate avantajele antrenamentelor obisnuite, dar într-un timp mult mai redus.

Singura conditie este aceea ca trebuie sa fii perseverenta. O jumatate de ora dedicata în fiecare zi exercitiilor te va ajuta sa arati, dar si sa te simti perfect!

1. Jumping jacks – lucreaza tot corpul

2. Wall sit – lucreaza partea inferioara a corpului

 

 

 

 

 

3. Crunch abdominal – lucreaza muschii trunchiului

4. Squat – lucreaza partea inferioara a corpului

5. Plansa – lucreaza muschii trunchiului

Pentru rezultate cat mai rapide si mai viziblile, trebuie sa urmezi 2 pasi:

  • Trebuie sa stii care sunt cele mai recomandate exercitii pentru slabit din categoria cardio
  • Trebuie sa faci exercitiile corect
  • Exercitiul trebuie sa fie constant si sa dureze undeva la 60 de minute
  • Nu se fac pauze in timpul rundelor de exercitii
  • Ritmul trebuie sustinut la un nivel alert

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *